News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

Ieri, la Clubul Sportiv Tenis Profi din Arad, a fost dat startul celei mai mari competitii de tenis pentru amatori desfasurate vreodata in acest oras. Evenimentul se inscrie in circuitul BCR Tenis Partener® si este al treilea din cadrul seriei Platinum, dupa ce Bucuresti si Cluj–Napoca au organizat turnee similare in lunile mai si iunie, ambele bucurandu-se de o participare impresionanta. Si la Arad, tablourile de joc se apropie de dimensiunile celor de Mare Slem, totalul jucatorilor inscrisi apropiindu-se de 200.

Prima minge de joc a fost pusa in teren la ora 8 dimineata, si tot astazi a avut loc si conferinta de presa cu participarea organizatorilor si sponsorilor evenimentului.

Mai citeste si:  ȘAH LA ATRIUM !

Catalin Mocuta, presedintele Media Production Group, compania in portofoliul careia se afla si brand-ul Tenis Partener a declarat ca circuitul BCR Tenis Partener® se afla in continua dezvoltare, ajungand la un nivel de participare peste asteptari. “Daca anul trecut fusesera programate initial 60 de competitii, calendarul competitional a totalizat la finalul sezonului peste 100, iar in 2010 cifra a crescut la 136. Feedback-ul pozitiv primit de la jucatori si cluburile organizatoare ne-a determinat sa adaugam noi componente in acest an. Lansarea evenimentelor Platinum este doar una dintre ele. Platinum-ul este un turneu deosebit prin dimensiune, participare, premii si valoare a jucatorilor. In jurul acestui concept s-a creat un eveniment complex care aduce impreuna amatori si profesionisti, dar si copii.”

Mai citeste si:  „ACU – UTA, e mult spus derby” (videoconferinta)

Claudia Rosemaria Oprescu, reprezentantul BCR, title sponsorul circuitului, a explicat ce inseamna pentru companie implicarea in acest proiect si care au fost motivele care au dus la inchegarea acestui parteneriat: “BCR se afla astazi aici in calitate de sustinator al circuitului BCR Tenis Partener®, dar si al proiectului BCR Tenis10, care se adreseaza intr-un mod creativ micilor tenismeni, inca de la cele mai fragede varste. Tenisul a fost considerat cea mai buna optiune pentru strategia de sponsorizare sportiva a BCR pentru ca este un sport care se adreseaza tuturor si pentru ca valorile pe care le promoveaza coincid cu valorile BCR: dinanism, incredere, calitate, recunoastere a performantei si profesionalism.”

Mai citeste si:  UTA s-a reunit, pe Motorul, cu gândul la promovare

Title sponsor al evenimentului si unul dintre sponsorii oficiali ai acestui circuit, DPD Romania l-a avut ca reprezentant la conferinta de presa pe directorul general, Lucian Aldescu,

bmxro

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *