News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

CARE SUNT FRUCTELE CARE TE SCAPA DE CONSTIPATIE CARE SUNT FRUCTELE CARE TE SCAPA DE CONSTIPATIE

Cele mai multe probleme digestive apar ca urmare a consumului redus de fibre, dar și a unor obiceiuri nesănătoase în ceea ce privește alimentația, stilul haotic de viață și stresul.

Balonarea, constipația, arsurile stomacale sau aciditatea gastrică pot fi prevenite prin consumul de fructe, acestea fiind bogate în fibre și enzime care ajută procesul de digestie.

 

Totodată, medicii recomandă introducerea fructelor colorate în alimentația zilnică și eliminarea alimentelor procesate, cu un conținut ridicat de zahăr. Iată care sunt cele mai bune fructe pentru o digestie sănătoasă!

Pere

O pară de mărime medie conține 4 grame de fibre solubile. În plus, fibrele îmbunătățesc nivelul colesterolului, atenuează sindromul colonului iritabil și vindecă constipația. Începe ziua cu un mic dejun format din cereale integrale și adaugă câteva felii de pară.

Mai citeste si:  IATA CUM TI SUB CONTROL COLESTEROLUL!

Zmeura

Un pumn de zmeură conține 4 grame de fibre, însă este recomandat să le consumați ca atare pentru a avea parte de toți nutrienții fructului.

Papaya

Fructul de papaya conține o enzimă numită papaină, precum și cantități mari de fibre și de potasiu. Papaina are efect antiinflamator asupra stomacului și ajută la digerarea rapidă a proteinelor, fapt ce descurajează refluxul acid. În plus, această enzimă și-a demonstrat eficacitatea în tratarea ulcerului și ameliorarea sindromului de colon iritabil.

Ananas

Ananasul este un alt fruct tropical ce conține enzime digestive puternice. Fructul conține un compus numit bromelaină, o enzimă benefică pentru tulburările digestive cum ar fi balonarea, gazele intestinale, constipația și crampele abdominale.

Mai citeste si:  STELA POPESCU, PREMIATA LA IMPLINIREA VARSTEI DE 80 DE ANI. A PRIMIT UNUL DINTRE CELE MAI IMPORTANTE PREMII DIN TARA

Fructele uscate

Prunele, curmalele și smochinele, atât cele proaspete, cât și în forma deshidratată, conțin fibre solubile, care ajută tractul digestiv să transporte mâncarea și să elimine toxinele. Totodată, curmalele ajută în digestia zaharurilor și a glutenului.

 

Sursa: clicksanatate.ro

paula craciun

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *