News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

În urma unui control inopinat efectuat de catre organe de inspectie fiscala din cadrul DGFP ARAD – Activitatea de Inspecţie Fiscală, desfasurat la o societate cu specific de comercializare obiecte sanitare avand asociat si administrator din Ungaria, s-a constatat ca pentru activitatea desfasurata societatea nu a fost dotata cu aparat de marcat electronic fiscal, cu toate ca avea aceasta obligatie. Drept urmare, in conformitate cu prevederile legale, societatea a fost sanctionata contraventional cu amenda in suma de 8.000 lei, iar ca măsură complementară i-a fost suspendata activitatea pana la dotarea unitatii cu aparat de marcat.

Mentionam ca organele de inspectie din cadrul DGFP Arad – AIF au extins cercetarile, costatand urmatoarele:

Mai citeste si:  CAT A PLATIT ROMANIA CATRE FMI IN ACEST AN!

Societatea verificata a inregistrat tranzactii cu alte societati din Ungaria, societati in care asociatul unic si administratorul societatii verificate a declarat faptul ca detine functia de administrator.

Societatea a inregistrat in contabilitate achizitii de obiecte sanitare din Ungaria pe care le livreaza in interiorul tarii fara a colecta taxa pe valoarea adaugata. In ceea ce priveste depozitarea marfurilor precizam faptul ca, adresa unde administratorul declara ca a depozitat marfa este situata in centrul orasului, zona ultracentrala, unde circulatia camioanelor de tonaj mare este interzisa. De asemenea societatea nu este autorizata la adresa unde administratorul precizeaza ca a depozitat marfa, pentru desfasurarea nici unei activitati conform datelor primite de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad.

Mai citeste si:  Guvernul a adoptat prima de chirie pentru șomerii angajați la o distanță mai mare de localitatea de domiciliu

Societatea nu a avut angajati si nici nu inregistreaza nici un fel de cheltuieli care sa demonstreze desfasurarea de activitati economice la adresa unde administratorul sustine ca a depozitat marfa din Ungaria.

De asemenea societatea verificata nu poate dovedi efectuarea transportului marfurilor din Ungaria in Romania respectiv din Romania in Ungaria. Organele de inspectie fiscala au efectuat un control incrucisat la societatea care a emis facturile de transport neputand justifica cu documente prestarea efectiva a serviciilor de transport.

Avand in vedere aspectele precizate s-au stabilit in sarcina societatii obligatii fiscale si accesorii in suma de aproximativ 1.450.000 lei.

De asemenea in legatura cu aspectele constatate a fost sesizat si Parchetul de pe langa Tribunalul Arad.

Mai citeste si:  INMATRICULARILE DE VEHICULE NOI RUTIERE AU CRESCUT CU 13,3% IN 2015, AJUNGAND LA 433.653 UNITATI

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *