News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

newsarad stiri arad

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) pune la dispoziţia consumatorilor de asigurări linia telefonică de tipul telverde – Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asiguraţii vor beneficia de asistenţă de specialitate în vederea formulării unei petiţii pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relaţia cu societăţile de asigurare.

Astfel, asiguraţii vor fi îndrumaţi asupra modalităţii de formulare a unei petiţii şi a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conţină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluţionare într-un timp mai redus a dificultăţilor întâmpinate.

Referitor la modalitatea de soluţionare a petiţiilor adresate CSA, petiţionarul va primi un răspuns în scris, în temenul prevăzut de legislaţia în vigoare.

Informaţiile privind deschiderea dosarelor de daună, precum şi stadiul de instrumentare a acestora pot fi obţinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispoziţie de către societăţile de asigurare.

Dialog CSA permite utilizatorilor să acceseze gratuit numărul unic        0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat în reţelele de telefonie fixă sau mobilă.

Noul serviciu telefonic funcţionează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 – 16.30, iar vineri între orele 9.00 – 14.00.

Mai citeste si:  Cererile pentru motorina cu acciza redusa se depun la APIA

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *