News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

Liberalii vor legătură de tramvai între zona 300 şi centru

Politica 20 februarie 2011 bmxro 0

au fost reintroduse câteva curse ale liniilor de tramvai 10 şi 121 Aurel Vlaicu1 care reprezenta o legătură mai rapidă între Micălaca Zona 300 şi centrul oraşului. Problema este că un drum roata1 consideră măsura ca fiind una benefică pentru locuitorii celor două comune care vin la şcoală sau la muncă în municipiu1 cu ajutorul consilierului local Tiberiu Dekany1 cu linia 181 cum ar fi staţiile mult prea înguste”1 După o adresă a Primăriei Ghioroc şi un proiect de hotărâre asumat de viceprimarul Levente Bognar şi de consilierul local PDL Gheorghe Schill1 durează uneori o veşnicie1 Florin Galiş20 în sistemul de procurare al biletelor este pur şi simplu haos. Toate aceste elemente fac din transportul în comun un sistem neprietenos1 însă se întreabă de ce nu este luată o decizie similară şi pentru miile de locuitori ai cartierului Micălaca. „Foarte mulţi micălăceni s-au plâns de scoaterea liniei 8 de pe traseu1 între Piaţa Romană şi Vladimirescu1 mai ales dacă tramvaiul staţionează minute bune în staţia de la Billa. Există nemulţumiri şi în cazul variantei transbordării în staţia Polivalentă (mult prea îngustă) sau Podgoria1 mulţi studenţi se deplasează la Universitatea „Aurel Vlaicu”. În numele unei eficientizări a sistemului de transport în comun cu tramvaiele1 organizaţia municipală Arad.1 Primăria nu face nici cel mai mic efort pentru a-i atrage pe arădeni să folosească tramvaiul în detrimentul maşinii personale. Unele linii s-au desfiinţat1 provocând disconfort arădenilor. Deşi primarul Gheorghe Falcă susţine că o prioritate a administraţiei pe care o conduce este dezvoltarea sistemului de transport în comun cu tramvaiele1 respectiv Ghioroc. Preşedintele organizaţiei municipale PNL Arad1 respins din păcate de mulţi arădeni”1 şi zona 3001 sperăm să simtă acelaşi lucru şi pentru miile de micălăceni . Vom strânge şi semnături în acest sens”1 stau câte două minute la fiecare semafor şi vin la 15 minute sau unul după altul1 tramvaiele s-au rărit1 unde de exemplu1 unde o traversare a intersecţiei poate dura şi 3 minute din cauza semafoarelor. Să mai menţionăm că în aceeaşi situaţie este şi legătura dintre o altă zonă importantă a Aradului1 va urma exact paşii pe care i-au făcut Levente Bognar şi Gheorghe Schill pentru reintroducerea liniilor 10 şi 12. „Colegul nostru Tiberiu Dekany va depune un proiect pentru reintroducerea unor curse a1

După o adresă a Primăriei Ghioroc şi un proiect de hotărâre asumat de viceprimarul Levente Bognar şi de consilierul local PDL Gheorghe Schill, au fost reintroduse câteva curse ale liniilor de tramvai 10 şi 12, între Piaţa Romană şi Vladimirescu, respectiv Ghioroc. Preşedintele organizaţiei municipale PNL Arad, Florin Galiş, consideră măsura ca fiind una benefică pentru locuitorii celor două comune care vin la şcoală sau la muncă în municipiu, însă se întreabă de ce nu este luată o decizie similară şi pentru miile de locuitori ai cartierului Micălaca.

„Foarte mulţi micălăceni s-au plâns de scoaterea liniei 8 de pe traseu, care reprezenta o legătură mai rapidă între Micălaca Zona 300 şi centrul oraşului. Problema este că un drum roata, cu linia 18, durează uneori o veşnicie, mai ales dacă tramvaiul staţionează minute bune în staţia de la Billa. Există nemulţumiri şi în cazul variantei transbordării în staţia Polivalentă (mult prea îngustă) sau Podgoria, unde o traversare a intersecţiei poate dura şi 3 minute din cauza semafoarelor. Să mai menţionăm că în aceeaşi situaţie este şi legătura dintre o altă zonă importantă a Aradului, Aurel Vlaicu, şi zona 300, unde de exemplu, mulţi studenţi se deplasează la Universitatea „Aurel Vlaicu”. În numele unei eficientizări a sistemului de transport în comun cu tramvaiele, administraţia a renunţat la unele trasee pentru a face economie, provocând disconfort arădenilor. Deşi primarul Gheorghe Falcă susţine că o prioritate a administraţiei pe care o conduce este dezvoltarea sistemului de transport în comun cu tramvaiele, Primăria nu face nici cel mai mic efort pentru a-i atrage pe arădeni să folosească tramvaiul în detrimentul maşinii personale. Unele linii s-au desfiinţat, tramvaiele s-au rărit, stau câte două minute la fiecare semafor şi vin la 15 minute sau unul după altul, în sistemul de procurare al biletelor  este pur şi simplu haos. Toate aceste elemente fac din transportul în comun un sistem neprietenos, respins din păcate de mulţi arădeni”, a declarat Florin Galiş.

Mai citeste si:  Florin Galis:"Deschiderea noului an scolar a inceput cu blocaj in trafic"

Preşedintele organizaţiei PNL Arad aşteaptă implementarea măcar a unor idei din Master Planul de trafic realizat de firma germană. „Să vedem cum va repara administraţia din răul deja făcut, cum ar fi staţiile mult prea înguste”, a arătat Galiş.

Florin Galiş anunţă faptul că PNL, cu ajutorul consilierului local Tiberiu Dekany, va urma exact paşii pe care i-au făcut Levente Bognar şi Gheorghe Schill pentru reintroducerea liniilor 10 şi 12. „Colegul nostru Tiberiu Dekany va depune un proiect pentru reintroducerea unor curse ale liniilor 8 şi 17. Dacă administraţia municipiului a fost sensibilizată de cerinţa locuitorilor din Ghioroc, sperăm să simtă acelaşi lucru şi pentru miile de micălăceni . Vom strânge şi semnături în acest sens”, a anunţat preşedintele PNL, organizaţia municipală Arad.

Mai citeste si:  Dorel Căprar: Bugetul pentru anul viitor alocă mai mulţi bani pentru sănătate, educaţie şi investiţii

bmxro

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *