News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

Deoarece  CJPC Arad este solicitat in rezolvarea diferitelor probleme de un numar mare de consumatori  dorim sa aratam cum se desfasoara procedura de preluare şi înregistrare a petiţiilorsi a informatiilor de la consumatori .

Preluarea se va face utilizând, după caz, următoarele modalităţi:

  • Biroul de primire de la sediul CJPC Arad din Arad B-dul Revolutiei ,nr. 50 et.1

  • Numarul de telefon 0257/257049, numai pentru informaţii;

  • poşta electronică  arad@opc. ro

  • fax 0257/257047

  • poştă Arad B-dul Revolutiei nr. 50 , et. 1

CJPC Arad  va  înregistra petiţiile, în vederea cercetării si solutionarii acestora .

Petiţiile vor fi preluate şi înregistrate indiferent dacă operatorul economic are sediul sau nu pe raza de activitate a structurii teritoriale la care consumatorul s-a adresat. CJPC Arad nu poate refuza înregistrarea petitiilor referitoare la domenii de activitate care nu intră în competenţa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Pentru operativitatea şi eficienţa soluţionării petiţiei se va proceda la consilierea petiţionarului şi îndrumarea acestuia către structura administraţiei publice competentă, dacă acesta este de acord, sau la redirecţionarea petiţiei scrise către structura în drept să o soluţioneze şi să informeze petiţionarul.

Petiţiile trebuie să conţină informaţii referitoare la produsul sau serviciul reclamat, datele de identificare a operatorului economic, inclusiv anexarea documentelor probatorii.Pentru formularea în scris a petiţiei, la sediul  CJPC Arad , se va solicita petentului să completeze datele din “Fişa de sesizare-reclamaţie ,, formular tipizat oferit gratuit consumatorilor .

Persoana care înregistreaza petiţia se va asigura că petiţionarul face petiţia în nume propriu.

La înregistrarea unei reclamaţii se va verifica dacă petentul s-a prezentat, în prealabil, la vânzător/prestator de servicii, respectiv dacă acesta a întârziat sau a refuzat soluţionarea reclamaţiei, în condiţiile legii .

In situatia in care consumatorul nu s-a prezentat la operatorul economic in prealabil  , ,copia  fişei de reclamaţie (completată şi   înregistrată de petent la CJPC Arad impreuna cu o notificare, se vor transmite entităţii (prin poştă/fax) sau, după caz, direct prin petiţionarul care a depus reclamaţia.

În toate cazurile, notificarea, inclusiv poziţia operatorului economic respectiv poziţia consumatorului , va fi solicitată operatorului economic pentru returnare(prin fax/poştă).

În situaţia în care reclamaţia nu se soluţionează pe cale amiabilă,  institutia noastra va declanşa acţiunea de control pentru cercetarea şi concluzionarea reclamaţiei.

Apelarea la una din cele două modalităţi de rezolvare pe cale amiabilă a petiţiilor se va face numai în situaţiile în care consumatorul nu s-a prezentat, în prealabil, la operatorul economic şi numai în cazurile în care neconformităţile produselor sau serviciilor reclamate/sesizate afectează individual consumatorul, respectiv natura neconformităţilor nu impune desfăşurarea unor acţiuni de control din partea comisariatului pentru prevenirea sau limitarea prejudicierii altor consumatori.

Totodată, se vor analiza informaţiile cu privire la natura produselor/serviciilor, a neconformităţilor reclamate, precum şi pretenţiile formulate de petent .

Vânzătorul şi prestatorul de servicii au obligaţia să pună în drepturi petiţionarul, în conformitate cu prevederile legale, atunci când se constată că reclamaţia este justificată.

Mai citeste si:  Cătălin Ţiţirigă speră la rezultate bune pentru partid la alegerile europarlamentare

admin

  • OTAL DANIELA

    15 decembrie 2014 #1 Author

    in data de 17aug 2014 am primit e cutii cu caps de green coffee de la firmaSC GRADINA SANATATII SRL STR VASILE GOLDIS NR 1-3 AP14 ARAD. Deoarece nu si-au facut niciun efect adica nu am slabit nici un kg am returnat o cutie neinceputa de caps printr-un colet cu ramburs.nu mi s-au trimis banii pt ca zic ei nu primesc cu ramburs. Am sunat la OPC ARAD si mi s-a spus sa-l retrimit ca imi vor da banii pe cutia neinceputa ceea ce am si facut in data de 25 nov am retrimis coletul dar nu au vrut sail ia de la oficiul postal zicandu-mi ba ca nu l-au primit si sa fac reclamatie la posta iar apoi au intors-o zicand ca nu ma mai incadrez in timp de garantie. dar de fapt doamna de acolo este f. suparata ca am reclamat-o si nu mi se pare drept acest lucru eu nu sunt de vina ca nu si-au facut pastilele efectul deci in consecinta va rog sa luati masuri.cu respect OTAL DANIELA CONSTANTA

    Răspunde

  • Pop ion

    14 octombrie 2015 #2 Author

    Buna firma asta a trimis la munca an germania pe sotia mea care are HIV fara analize cum ai posibil asa ceva de ce nu se fac controale amanuntite . Plus cu salariile au zis cand o plecat ca o sa aiba o 1000 pe luna plus salarul din romania. A avut o luna luna trecuta si a luat 700 . Lucreaza la ciocolata an germania zona dortmund . Si cu cazarea cand antrebi ei zic ca esti cazat la comun dar nuti spun amanunte ca de exemplu : baia comuna veceul comun bucataria comuna si an camere sant cate 4 nu 2 cum li sa zis de la firma . Eu va antreb cum e posibil ca o femeie cu HIV hi posibil asa ceva mai ales la ciocolata va dati seama cai focar de infectie bai vorbim de HIV nu de ori ce.

    Răspunde

  • Bolos Pascu Victor

    31 octombrie 2015 #3 Author

    In data de 30-10-2015 la ora 6.30 AM. am fost cu un autobus (AR-61 FDC) din Sanpetru german la Arad.Autobusul apartine firmei Trans FDC.Am platit biletul (8 Lei) dar nu l-am primit.Soferul respectivului autobus ia banii de la calatori dar nu da bilet nimanui
    ceea ce nu mi se pare normal.Copilul meu merge la scoala in Arad cu acelas autobus.Platesc ptr copil 160 de Lei abonament si sta in picioare pe tot parcursul drumului.Alti cel putin 15 copii circula de asemenea in picioare nefiind locuri destule pe scaune ptr toti.

    Răspunde

  • kosnas roland

    15 noiembrie 2015 #4 Author

    Buna seara astazi am fost la banca transilvanis in atrium mol sa imi scot bani pe un cont in euro si am primit raspunsul ca in sf de saptamana nu pot sa imi scot bani din cont doar sa depun daca vreau …
    Cum este posibil asa ceva
    Am cont si scot cand vreau nu cand vor ei
    As dori un raspuns daca este legal ce au facut ? Daca nu se poate pentru ce tin deschis duminica banca

    Răspunde

  • Anamaria Ladar

    10 decembrie 2015 #5 Author

    Astazi am fost in Atrium Mall la Gelateria Venetia am cerut un ecler,dar am avut parte de o surpriza neplacuta eclerul fiind vechi (era uscat) m-am dus înapoi cu el sa ii spun doamnei care este problema iar ea mi-a raspuns (si eu ce sa fac…) vreţti altceva.. i-am raspuns (dacăa toate prajiturile sunt la fel de vechi Nu Multumesc imi vreau banii inapoi) iar ea mi-a spus nu am ce sa fac. … va dau banii. .. nu mi se pare corect săa servesti un client cu prajituri vechi!!!

    Răspunde

  • Sirghie alexandru

    30 decembrie 2015 #6 Author

    la sura dacilor mizerie,mancare veche,meniul nu specifica ingredientele mancarii,miros urat si nu elibereaza bon fiscal…

    Răspunde

  • Beserman Alin

    30 iunie 2016 #7 Author

    Bună ziua, am comandat o pereche de încălțăminte de pe site-ul www. factcool.ro pe data de 25 mai 2016(ID comandă: 1247589), în data de 3 iunie 2016 am primit produsul, fiind nemulțumit de produs, am făcut cerere de ridicare a produsului în data de 13 iunie 2016 cu opțiunea de recuperare a sumei plătite. Nici în momentul de față nu mi-au fost returnați banii în cont.

    Răspunde

  • George

    29 octombrie 2016 #8 Author

    Pe data de 28.10.2016 am cumparat de la Jumbo Arad un sterilizator de tetine si sticlute pt.bebele meu,cu o garantie de doi ani, ajungand acasa am vrut sa pun in functiune aparatul, dar surpriza…aparatul era defect…pe 29.10.2016 am vrut sa returnat produsul dar domnii de la Jumbo nu vor sa imi returneze banii pe produs…in schimb vor sa imi inappieze un voucer cu suma respectiva sa o cheltui tot la ei in magazin in termen de 7 ore , spunand ca asta e politica magazinului …dar eu nu mai am nevoie de produsele lor …cum as putea sa recuperez banii de la ei?

    Răspunde

  • Orosanu Florin

    23 aprilie 2017 #9 Author

    Buna seara,

    Reclamez firma Kaufland adresa de mai sus pentru problema urmatoare :

    – produsul de la raft a avut un preț iar la casa achitand cu o diferență mai mare de 2.50lei asta mii se întâmplă tot la 2 zile cand fac cumparaturi !!!

    M-am saturat sa fiu inselat mereu , am vb cu sefu de magazin si a zis in felul următor, el nu poate verifica toate produsele si prețurile din magazin ?? De ce ?? Nu au angajați, eu trebuie sa le spun mereu cand observ o diferență nu contează cât? Nu sunt angajatul lor sa le fac treaba !!!

    In plus i-am cerut diferent de 100 ori x diferență de preț si a început sa râdă! Despre ce vorbim in tara asa se poate însela non stop consumatorii ca nu le face nimeni nimic?

    Astept un raspuns cât mai urgent din partea dumneavoastră.

    Mulțumesc

    Răspunde

  • Nandra Gabriela

    6 octombrie 2018 #10 Author

    Am sesizat compania Vodafone sa-mi închidă abonamentul ca nu mai pot plăti si mi s-a raspuns ca trebuie sa plătesc abonamentul până la sfârșit.Intreb este legal asa ceva din moment ce eu nu il mai folosesc?

    Răspunde

    • Dinu

      23 octombrie 2018 #11 Author

      Vezi ce ai semnat in contract !Nu ai ce face.In contract e stipulat parca ca durata contractului nu poate fi mai mica de 2 ani parca.

      Răspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *