News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

Studiu: 7 Statistici uimitoare despre modul în care clienții cumpără autoturisme Studiu: 7 Statistici uimitoare despre modul în care clienții cumpără autoturisme
Please follow and like us:
Pin Share

Mașinile continuă să joace un rol foarte important în viețile oamenilor prin dependența și nevoia pe care acestea o generează în fiecare zi, fie pentru a-i ajuta pe oameni să ajungă la muncă sau pentru a rezolva problemele uzuale. Ești curios să știi mai multe despre consumatorii auto?

Mai jos, îți vom enumera 7 statistici despre modul în care oamenii cumpără autoturisme:

  1. Potrivit cercetărilor, cumpărătorii de automobile își petrec 59% din timp cercetând online.
  2. În mediul online, 46% dintre cumpărători de mașini folosesc mai multe dispozitive.
  3. Majoritatea cumpărătorilor de mașini sunt indeciși la începutul procesului de cumpărături. Când încep să cumpere pentru prima dată, 6 din 10 sunt deschiși în a lua în considerare opțiunile multiple pe care le au în materie de autovehicule.
  4. Site-urile auto sunt cele mai utilizate site-uri pentru cumpărăturile auto, utilizate de 78% dintre cumpărători.

În rândul consumatorilor de internet auto, 22% folosesc un site social media ca sursă în timp ce cumpără noul vehicul. Cele mai populare site-uri media utilizate de cumpărătorii de internet auto în timpul procesului de cumpărături sunt YouTube (13% , DealerRater (7%) și Facebook (5%).  Majoritatea oamenilor apelează la diferite service-uri auto pentru mașinile lor. Așadar, poți accesa https://www.revizieautoservice.ro/manopera-schimb-distributie/ pentru servicii de calitate, ori de câte ori vei avea nevoie.

  1. În rândul cumpărătorilor de internet din industria auto care utilizează medii sociale, numai 13% indică faptul că informațiile afișate pe site-urile de socializare au influențat decizia de cumpărare și doar 2% spun că un site social este „cel mai util site” pe care l-au vizitat.
  2. Puțin mai mult de o treime (34%) din cumpărătorii de autovehicule noi, care utilizează rețelele sociale pentru informații despre automobile, postează o imagine a noii mașini  pe un site social. Facebook este de departe cel mai afișat site ajungând la 88%, urmat de Instagram cu 21%.

Când au fost întrebați despre alternativele de cumpărare a mașinilor mai noi, 54% au spus că ar „iubi” posibilitatea de a vinde sau de a cumpăra o mașină de acasă, iar 42% au cumpărat o mașină fără probă, atâta timp cât există o formă de garanție.

  1. Potrivit cercetărilor de la Facebook, cumpărătorii de autovehicule nu folosesc numai dispozitivele mobile în timp ce studiază mașini noi, ci chiar le preferă pentru unele activități. Majoritatea cumpărătorilor de vehicule, de exemplu susțin că mobilul a fost o modalitate mai bună de a întreba prietenii și familia cu privire la opțiunile auto, iar aproximativ două din cinci preferau să rezerve o unitate de testare de pe un dispozitiv mobil. Revizieautoservice te poate ajuta în cazul în care mașina cumpărată la mâna a doua necesită o verificare înainte de a porni la drum.

Un raport al firmei de cercetare auto oferă dovezi că aceste sisteme de căutare sunt importante pentru consumatorii mai tineri și mai orientați digital și vor avea probabil impact asupra deciziei de achiziționare a mărcii următoare a vehiculului. Autovehiculele joacă un rol cheie în susținerea nevoii mileniului de a rămâne conectate, iar într-un studiu realizat de Autotrader 72% din tineri au indicat că o mașină este importantă pentru viața lor socială.

Stilul și caracteristicile, în special tehnologia, sunt extrem de importante pentru ei.

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *