News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

UITE CE SA MANANCI DACA AI PIELEA USCATA UITE CE SA MANANCI DACA AI PIELEA USCATA

Pielea uscată se găseşte, de obicei, pe părţile expuse ale corpului, cum sunt faţa şi mâinile, însă iarna poate să devină o problemă a întregului corp. Iată cum vă puteţi trata cu ajutorul plantelor şi al alimentaţiei!

local, aloe vera este un emolient excelent, vindecă şi are proprietăţi hidratante. Ajută şi la îndepărtarea celulelor moarte ale pielii. Aplică gel de aloe vera pe zona afectată şi rezultatele nu vor ezita să apară.

Camforul reduce roşeaţa şi calmează pielea iritată, iar alantoina, un ingredient care se găseşte în multe produse de îngrijire a pielii, este derivată din tătăneasă, conformwww.csid.ro.

Mănâncă echilibrat

Legumele, fructele, cerealele, seminţele, alunele şi nucile nu trebuie să-ţi lipsească din alimentaţie. Consumă proteine de calitate din surse vegetale şi creşte cantitatea de alimente crude din dieta ta.

Mai citeste si:  ITI CADE PARUL? CAUZELE SUNT USOR DE IDENTIFICAT. CUM POTI STOPA PIERDEREA FIRELOR DE PAR

Alimentele bogate în sulf păstrează pielea moale şi tânără

Surse bune de sulf sunt usturoiul, ceapa, ouăle şi sparanghelul. Sulful este prezent şi în aminoacidul L-cisteină, care poate fi luat sub formă de pastile.

Levănţica

Aproape toate tipurile de piele, dar în special pielea uscată, beneficiază de pe urma levănţicii. Poţi cumpăra apă de levănţică gata preparată sau poţi s-o prepari adăugând câteva picături de ulei esenţial în 200 ml de apă distilată sau făcând o infuzie din frunze şi flori de levănţică proaspătă.

Apă

Bea cel puţin 2 litri de apă de calitate zilnic, ca să îţi păstrezi pielea hidratată.

Gălbenelele şi tătăneasa au şi ele proprietăţi emoliente pentru piele

Pot fi folosite la băile de aburi pentru faţă sau pentru prepararea apei de plante sau de flori. Stropeşte-ţi pielea în timpul zilei cu apă de plante sau de flori, ca să-i redai umiditatea.

Mai citeste si:  PLANTE AMARE, DAR BUNE IMPOTRIVA BOLILOR

Legumele galbene şi portocalii

Acestea sunt bogate în beta-caroten, un precursor al vitaminei A. Consumă-le cât de des poţi!

Sursa: click.ro

paula craciun

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *