News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

5 tendințe de marketing ce trebuie implementate în 2022 5 tendințe de marketing ce trebuie implementate în 2022
Please follow and like us:
Pin Share

Marketingul este una dintre cele mai importante și rapid-dezvoltate industrii din lume. De la mici companii de marketing online până la mari conglomerate de marketing, toate acestea adoptă noi tendințe în fiecare an.

Casino-urile online de exemplu au început organizarea de pacanele gratis pentru atragerea a mai multor clienți, iar diferite site-uri au început integrarea conținutului generat de utilizatori.

Vrei să afli mai mult despre tendințele de marketing din 2022? Citește articolul de mai jos!

Personalizare, o modalitate de a câștiga un loc în inimă

Când i se oferă o alegere, un client alege un produs care împărtășește o relație cu el. Reclamele și campaniile care evocă o anumită emoție sau atrag consumatorii de conținut au mai multe șanse să reușească în acest joc.

Una dintre cele mai recente tehnologii care permit personalizarea avansată este Deepfakes. Utilizează învățarea automată și inteligența artificială pentru a genera conținut vizual și audio care poate fi valorificat pentru marketing. Chiar dacă este faimoasă pentru exploatarea sa, această tehnologie poate face minuni cu strategiile potrivite.

Mai mult, se poate folosi oricând e-mailuri sau mesaje personalizate pentru a comunica cu potențialii consumatori. Atunci când este unită cu colecțiile de date, AI poate genera informații excelente prin intermediul rețelelor sociale, ajutându-vă cu proiectarea produsului și alegerea utilizatorului.

Utilizarea conținutului bazat pe video, streaming live și multe altele

Oamenii își petrec cea mai mare parte a timpului acasă, în loc să participe la evenimente live sau lansări de produse. Cheia marketingului este concentrarea asupra influențelor cu un public loial. Atunci când sunt intervievați, 80% dintre oameni le place să interacționeze cu videoclipuri live în loc de cele preînregistrate. Acest lucru le permite să interacționeze cu influenței, să vorbească despre produs și să facă cumpărături în timp ce urmăresc streamurile live.

Deoarece cea mai mare parte a publicului vizat este generația milenială sau Gen-Z, puteți accesa „FOMO” și îl puteți utiliza în mod avantajos pentru a-i familiariza cu produsul. Instagram și Facebook au înregistrat o creștere a angajamentului utilizatorilor cu videoclipurile live; Progresele TikTok în ceea ce privește caracteristicile video live pot deveni, de asemenea, o senzație în 2022. Mărcile ar trebui să utilizeze și platformele OTT pentru a genera mai mult conținut video live, de exemplu, folosind Amazon live pentru a organiza evenimente promoționale.

Discutați ce contează; durabilitate, bunăvoință și multe altele

Pe măsură ce oamenii recunosc diferite perspective cu privire la sustenabilitate, bunăvoință, schimbări climatice, rușine corporală și multe alte probleme, ei examinează, de asemenea, mărcile și companiile pentru a alege binele din toate standardele. Este greu pentru consumator să se conecteze cu mărci care sunt iresponsabile față de umanitate sau față de mediu. Multe mărci au început să proiecteze produse fără cruzime care rezonează puternic cu alegerile consumatorilor.

Conținut care nu necesită efort

În timp ce mărcilor li se recomandă să depună tot ce le pot încrede în elaborarea de strategii de conținut, ar trebui să se asigure că publicul lor îl consumă fără efort. Nu aș prefera niciodată nimic cu un cuvânt fantezist sau un mesaj incomplet.

Peste 55% dintre americani ascultă podcasturi în timp ce călătoresc sau fac naveta. De asemenea, utilizarea imaginilor și evitarea paragrafelor de informații pot permite utilizatorilor să consume informații în 10-15 secunde. Deși Gen-Z nu ocupă complet populația activă, cu siguranță domină rețelele sociale. Direcționarea acestora cu design grafic și pictoriale vă poate duce la succes.

UGC la dispoziția dumneavoastră

Conținutul generat de utilizatori este o modalitate convingătoare de a construi credibilitatea socială a mărcii dvs. În plus, este relativ ieftin și ușor de întreținut. Gândiți-vă un moment la asta:

De fiecare dată când postați ceva ce vindeți, încercați să includeți ceea ce spun clienții despre produs. Acest lucru îi va face pe cititorii tăi să dorească să cumpere articolul și mai mult, deoarece pot vedea oamenii reacționând pozitiv la acesta pe rețelele sociale.

Câteva beneficii ale UGC sunt enumerate mai jos:

  • Crește vânzările
  • Crește loialitatea și recunoașterea mărcii
  • Îți face postările pe rețelele sociale mai atrăgătoare
  • Vă ajută să câștigați influenți și parteneri
  • Folosirea cuvintelor cheie pentru a genera trafic

Cel mai bine ar fi să începeți prin a vă asigura că pagina dvs. web este relevantă și direcționată către cuvintele cheie pentru care doriți să vă clasați. Acest lucru vă va asigura că veți primi vizitatori din motoarele de căutare.

De asemenea, ar trebui să verificați clasamentul actual al site-ului dvs. web pentru cuvintele cheie vizate. Dacă nu te clasați în top 10 al Google, atunci șansele de a obține un clasat semnificativ sunt aproape imposibile.

O modalitate excelentă de a afla de ce este nevoie pentru a vă clasa mai bine este să utilizați pagina web a concurentului dvs. ca o metodă de măsurare. Puteți folosi aceleași cuvinte cheie sau similare și puteți vedea cum sunt utilizate în pagina lor web. Acest lucru vă va spune dacă vizează acele cuvinte cheie în mod eficient sau nu.

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.