News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

Conform Metodologiei cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013, Anexă la OMECTS Nr. 5560 din 7 octombrie 2011, în această perioadă se desfăşoară etapa de constituire a catedrelor, de încadrare a titularilor din unităţile de învăţământ preuniversitar/consorţii şcolare, de avizare a proiectelor de încadrare şi a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către ISJ Arad, etapă care se va încheia în 8 februarie 2012. După această dată, în Calendarul mobilităţii personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru 2012-2013, Anexa Nr. 25 la Metodologie, sunt prevăzute următoarele etape:

  • transferarea personalului didactic titular al sistemului naţional de învăţământ preuniversitar disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare;

  • organizarea şi desfăşurarea examenului naţional de definitivat;

  • ocuparea prin concurs a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar;

  • ocuparea   posturilor   didactice/catedrelor   rămase   vacante/rezervate   la   nivelul inspectoratului şcolar;

  • ocuparea  posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate prin plata cu ora la nivelul unităţilor de învăţământ.

În aceea ce priveşte etapa următoare, de transferare a titularilor aflaţi în restrângere de activitate (RA), vă facem cunoscut următorul mini-calendar:

15.02.2012:             afişarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate şi a listei cadrelor didactice care intră în RA începând cu 1 septembrie 2012;

16-22.02.2012:        depunerea solicitărilor de către cadrele didactice aflate în RA pentru obţinerea consimţământului în vederea soluţionării RA;

23-27.02.2012:        acordarea/neacordarea consimţământului prin analiză în consiliul de administraţie al unităţilor de învăţământ;

28.02-6.03.2012:     înregistrarea cererilor personalului didactic care solicită soluţionarea RA la comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar;

7-9.03.2012:            desfăşurarea probelor practice/orale şi afişarea la ISJ Arad a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluţionarea RA;

12-13.03.2012:        înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate;

14.03.2012:             soluţionarea contestaţiilor în Consiliul de Administraţie al ISJ Arad şi afişarea punctajelor finale;

15-16.03.2012:        soluţionarea cererilor de RA în şedinţă publică;

19-20.03.2012:        înregistrarea contestaţiilor la ISJ Arad cu privire la modul de soluţionare a RA;

21.03.2012:             soluţionarea contestaţiilor în Consiliul de Administraţie al ISJ Arad;

22.03.2012:             emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare.

Mai citeste si:  Două locații identificate pentru plasarea Monumentului Marii Uniri

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *